Torsdag

Skrev nyss ett långt fint inlägg men Tuva radera det :P Så kan de gå...

Imorgon är det en vecka till jag fyller år, i år önskar jag mig en cykel och ett våffeljärn typ :P En trisslott med storvinst skulle inte heller vara fel, det är helt acceptabelt...

Är grymt trött på att tiden inte räcker till som man vill, har en underbar häst som jag givetviss vill ta hand om och hon behöver sin motion. Att ha en snart ettåring gör det dock inte enkelt. Att passa på när hon sover funkar inte, hon sover inte tillräckligt länge helt enkelt. Så måste vänta på att Calle eller nån som kan hjälpa mig med Tuva kommer hem. Calle har jättemycket på jobbet nu, han jobbar 12-timmars dagar varje dag och är lagom pigg när han kommer hem. Det blir en lite ond cirkel, ju senare han kommer hem, ju senare kommer jag hem från stallet  och mindre tid får vi tillsammans men det är väl en sån period nu, var fullt upp förra sommaren också och snart har Calle semester så. Vi mår bra och det är huvudsaken.

Nix dags att ta hand om liten Tuva :D
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0