Lite allmänt blaj :P

Jag får en ny bonbränna varje dag! Men bättre det än kritvit antar jag ;)
Tuva bara går mer och mer, hon är så söt när hon tultar runt. Hon verkar vara samma typ som mig, en kamin! Så fort det är lite varmt så svettas hon floder! I bilden måste jag ge henne en flaska med kallt vatten att hålla i för att hon ska kunna slappna av och ev sova. Annars börjar hon gråta för att hon blir så varm! Jobbigt för jag vill ju inte att hon ska tycka det är så jobbigt att åka bil! Bilen är ju dessvärre i många fall ett måste eftersom vi bor som vi gör. Dock önskar jag mig bidrag till en cykel när jag fyller år så att jag ska kunna cykla lite här och var! Många ställen går ju faktiskt att cykla till och man slipper parkering :P Får se om Tuva gillar cykelgrejen sen också.
Så så är det :P Matilda önskar sig en cykel :) Och snart är det födelsedagar :)
Hmm lalallalaa... Ne nog med flum! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0