Min lilla tiger


Min lilla tösabit är randig idag också! <3 Även denna söta kreation från lindex, på rea = we like!

Hon är så söt när hon tar sig runt i huset, sätter sig på huk och spanar under saker eller när hon sätter fart för att hon "blir jagad" om det så är av oss eller av Skrållan och hur hon sen kastar sig på rygg när hon ger upp och skrattar. Bäst är att bli jagad i mamma och pappas säng, mjukast att landa på rygg där ;)

Hon är också väldigt söt när man sätter ner henne på fötterna och lättar händerna tills hon står helt själv utan att veta om det för hon är så fokuserad på något annat. Då står hon flera sekunder men när hon inser att hon står själv sätter hon sig eller tar tag i mina händer (dem har jag så klart väldigt nära).

Idag ska vi göra det vi gör de flesta dagar, ta en promenad och mata hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0