Sorgens dag...

Idag tvingas ännu en mamma göra det absolut värsta jag kan tänka mig! Begrava sitt efterlängtade barn, sin efterlängtade son... Allt inom mig skriker att det är fel! Mamman är lika gammal som mig och vi är kompisar eller bekanta eller har gemensama kompisar, vad man nu väljer att säga. Det är lika hemskt vilket som! Det enda jag tänker är hur oerhört ledsen jag är för er skull och hur orättvist livet är.

Skänk pengar till spädbarnsfonden eller gör något så enkelt som att klicka hem en sån här underbar pin från spädbarnsfondens solvända! Gå in på www.solvanda.nu och beställ hem en pin för att visa dit stöd och vara delaktig i kampen mot att små barn lämnar oss för tidigt!

Änglabarnen finns överallt omkring oss, närmare än du kanske tror. Kärleken till dessa barn bär deras nära alltid med sig, dessa barn bärs alltid med i hjärtat.

Vår pin sitter på skötväskan för att påminna oss om det oerhört stora mirakel som vi får vara med om. För inget i livet är självklart! Varje sekund är ovärderlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0