Sååå rubrik...

Ja idag var de slut på rubriker, förhoppningsvis får jag påfyllning imorgon...

Idag är en seg dag, la mig sent igår pga den dumma tv som visade massa bra program :P Efter dansen fastnar jag alltid framför tv:n XD Igår gick buggen jättebra (för jag har väl nämnt att jag och Calle har börjat bugga?) Förra veckan gick inte alls bra så det var skönt med lite flyt den här gången ;)

Calleman jobbar hos en granne idag, alltså samma jobb som han brukar men han är där och monterar istället för typ andra sidan stockholm... Så han var hemma och åt lunch och gick på toa typ, sen åkte han igen :P Men han verkade ha trevligt i alla fall!

Jag skulle på babycafé idag men det blev inte så eftersom min bil bestämt sig för bråka och orkar inte bråka tillbaka idag, så jag blev hemma. Tuva sover så jag funderar på om jag ska ställa mig i duschen eller om jag ska baka lite bullar. Båda känns frestande. Borde iofs hinna båda så det var ju inte något större problem. Ja det här var ju ett väldigt meningsfullt inlägg måste jag säga! Välkommen till familjens spännande liv ;)

nån bild istället kanske?



See ya! nu kallar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0