Så klart!

Solen skiner, barnet är på bra humör, det blåser friska sköna vindar --> Det är vår i mina ögon!

Så vad har vi gjort den här dagen? Tagit en lång promenad? Varit ute och letat vårtecken? Nej vi har spenderat dagen inomhus i soffan med "nästanmigrän". Det är huvudvärken som är värre än vanlig huvudvärk men som inte riktigt brutit ut till migrän än. Hade grymt ont i huvudet, mådde illa och stunder var det svårt att fokusera blicken utan att drabbas av dunkande smärta. När Tuva sov så slocknade jag på soffan efter två alvedon. Skönt! Vaknade kl 13.00 av att Tuva stod i sin säng och pratade!! What 13.00?? Tuva brukar vakna vid 12.00! Hur länge hade hon varit vaken? Hon var ju inte ledsen så större nöd kan det inte gått på henne, hon lekte nog mer allt hon kom åt i spjälsängen. Gröt till Tuva, rester till mig och en slurk Coca Cola jag hittade i kylen, simsalabim och jag mår mycket bätter. Lite huvudvärksdimma men inget i jämnförelse med huvudvärken som jag hade tidigare. Sömn is the shit!

Bjuder på en gammal bild som har inget med inlägget att göra alls :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0