Lördag

Jahapp då var det lördag och Calle är och jobbar. Det var nån stämma så dem ska göra reklam för sig så denna lördag skiljer sig inte så mycket från de andra dagarna den här veckan. Ikväll blir det skillnad i alla fall, då ska jag också bege mig mot hotellet där dem är och så blir det middag och övernattning där. Nice!
Dem håller på och målar i klockargården så kanske beger mig dit och säger hej, annars kanske jag kan få med Ellen ut på en ridtur men tvivlar på det eftersom mamma och pappa målar och då finns det ingen som kan passa Tuva så ja då blir det svårt att rida ut.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hahaha det var typ vad jag sa också XD "vi kan väl inte köpa en katt för 6000!?" men tydligen känner sig tommy rätt rik just nu (eller rättare sagt han är lite rik på sitt sparkonto) så visst säger jag XD Haha får väl se om vi faktiskt genomför det sen ;D

2011-03-13 @ 21:15:06
URL: http://jenniipennii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0