15 mars

Igår hade jag namnsdag, var bara Emma som kom ihåg mig :P
Varje kväll när jag går och lägger mig så kommer jag på värsta mycket bra att skriva om i bloggen men varje morgon så är det borta. Varför tar jag aldrig med det där kollegieblocket upp som jag tänker att jag ska göra. Fast även om jag tog med det upp så skulle jag nog inte skriva i det.
Nu sover Tuva och jag tittar på 7th heaven, så en vanlig förmiddag med andra ord, ikväll är det dans och ja... vad annars, inte så mycket. Det är gott om is ute på vägarna, tjock blank is så när jag matade hästarna igår så fick jag glida på isen för att inte ramla. Spännande värre, det roliga är att det är ju bara där det är skog men hela vägen till hästarna så ja, promenadernarna dit är ett äventyr.
Kom också fram till igår att min hund verkligen bara lyder när hon vill eller när man har godis. Tur att hon är söt, och hon är ju världens snällaste hund. Bara yr i bollen och vill inte alltid komma när man ropar, om hon ens hör en. Det finns ju en anledning att hon har koppel när vi är någon annanstans än hemma.  Helt hopplös är hon ju inte i alla fall...
en trött skrållboll...

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja jag sa att om hon inte kommer hem till helgen så skulle jag kanske hälsa på henne på lördag. Men sist jag pratade med henne visste hon inte om hon skulle hem eller itne så vi skulle bestämma efter det :)

2011-03-15 @ 14:02:42
URL: http://jenniipennii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0