Sen sist!

Nu var det ett tag sen det kom in ett ordentligt inlägg här! Så nu är det väl dags! ;)

Jag hunnit med en familjesemester i Strömstad, vi hade det supermysigt (förrutom en krånglande galla) och mös tillsammans! :D Bilder kommer när jag lokaliserat våran kamerasladd men det ska nog inte ta allt för lång tid!

Dagen efter att vi kom hem från Strömstad så begav sig BJE till Helsinki på ett besök! Här har jag snott lite bilder från Emma och Jenni så ni får se lite men har lite egna också så klart! :D Vi hade det supermysit och passade på att umgås bara vi tre utan pojkvänner, barn, hundar och allt annat som livert är fullt av. Att vara isolerade ute på vattnet gav gott om tid till lite kvalitetstid för oss tre kompisar! I höst har vi 5-års dag som bästisar ;)


Jag har hunnit varit på läkarbesök hos kirurgen och fått bestämma att gallan ska bort! Så nu blir det till att vänta på tid och det lär ju inte gå jättefort direkt, även om jag står på enkel förtur men jag är glad att jag slipper operation i sommar.

Det var en liten update på livet just nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0