Smart Bella

Ja, nu har jag tänkt till igen. I början av varje år drar dem kortavgift på banken, det är ju knappast en nyhet för någon. Jag har två kort, ett på sparbanken och ett på länsförsäkringar. Det på länsförsäkringar är ett gammalt kort som jag aldrig använder mer än när jag akut måste låna pengar av mamma eller att hon vill att jag ska köpa något åt henne. Med andra år glömmer jag lätt bort mitt konto på länsförsäkringar. Varje år blir jag dock påmind när jag får ett fint brev som talar om att jag har övertrasserat mitt konto och att det kostar mig hundra kronor om dagen, Oups... Att jag aldrig lär mig! Eller typ sätter in pengar på det andra kontot så jag slipper få det där brevet varje år. Aja, nu är det löst i år också, betalt och klart... Men ändå! suck... Onödiga pengar som går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0