skrik och djupsnö

Inatt väcktes vi av en helt hysterisk Tuva! Hon gallskrek som i panik och det gick knappt att få kontakt med henne. Efter mycket tröstande och hyschande så la vi ner henne mellan oss igen, fortfarande gråtandes, och hon slocknade som ett ljus! Hon totaldäckade verkligen. Sen har jag vaknat titt som tätt hela natten för att kolla att henne. Var nog en dröm eller något...
Dagen började med seriehoppning, Ellen fick tre stop på 70. Det blev stressigt och dem hann inte rida fram ordentligt även om den framridingen dem hann med gick väldigt bra. Så dem startade om på 60 (så är reglerna) och det gick hur bra som helst. Bra fart och hoppade hur fint som helst, lite tveksam på¨dem två hindren som hon hade stannat på innan men hoppade fint i slutändan.

Sen åkte jag och handlade massa mat, nödvändigt dessvärre, och sen hem och slängde in alla grejer för att kunna åka ner till pållarna. Jag och Ellen var ute i snön och pulsade en stund, stackars Hilma fick gå i Sommarrs spår ibland för att inte försvinna i snön! Ellen fick hoppa av vid ett tillfälle också! Det är praktiskt att ha långa ben ibland ;)

nu är det lite kvällsmys!

Ja just det! Gissa vem som ålar sig framåt!! :D *stolt*


Fina fina Tuva, man ska inte gråta hysteriskt mitt i natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0