Sjuk mamma men glad Tuva

Ja, min förkylning har ju inte direkt blivit bättre. Igår började jag må jätteilla och det slutade med att jag kräktes.
Natten spenderade jag nere på soffan halvsittande för att kunna andas ordentligt, att vara täppt i näsan är inte min favorit, och knaprade på smörgåsrån mot illamåendet.
Tuva verkar glad i alla fall, lite små snuvig men humöret är på topp ;) hon far runt och leker precis som vanligt!

Men eftersom jag mått som jag gjort idag så fick Calle åka hem från jobbet för att ta hand om henne. Jag var så yr och skakig (vilket kan bero på att jag inte ätit mer än smörgåsrån) så vågade inte bära henne knappt och det fanns verkligen ingen ork när illamåendet slog till så underbar som han är min Calle kom han hem och hjälpte mig! Tack vare det mår jag faktiskt lite bättre nu, fått i mig mat så är inte lika skakis och mår inte illa ;) framsteg!

Så det är läget här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0