lite tårta?

Idag började bra med massor av kraft och vilja att fixa, dona, få undan tvätt och städa i ordning men efter en kort stund så rann all kraft och ork av och jag bara sa blääää åt allt.

Fick ett sms från Emma som sa att jag hade namnsdag och grattade, jag tackade för både grattis och påminelsen och bestämde mig att en blää-dag som visade sig vara min namnsdag förtjänade en tårta! sagt och gjort så bakade jag tårtbottnar och när det var gjort satte jag mig i bilen, plockade upp syster som sällskap och köpte jordgubbar och grädde. Så efter maten idag blir det tårta :D nam nam!


Grattis farmor som också heter Laura och som jag är döpt efter, hoppas du ser oss och vår tårta för vår namnsdag! Saknar dig!


Visste inte ens att Hilma var dåligt innan jag såg det på facebook, men kolik inatt med vetrinär på besök mitt i natten har hon pysslat med. Nu verkar hon må bättre. Hon måste dricka bättre damen, hon slarvar med det :S hmm..

See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0