Fortfarande vaken...

Suck, tror jag vridit om mitt dygn. Känner mig inte så sugen att gå och lägga mig heller, eftersom vår smidiga katt kissade i sängen för nån vecka sen och en stooor bäddmadrass inte är det lättaste att tvätt har vi nu ingen bäddmadrass vilket resulterat i en otroligt obekväm och fruktansvärt hemsk säng. Känner varenda fjäder som finns i madrassen! Uha hemskt hemskt! Imorgon ska vi åka och titta på nya madrasser och bäddmadrass. Inget mig emot! Vet inte ens hur länge Calle haft dem här madrasserna med allt var det innebär (utan att behöva fundera närmare på det). Skulle helst vilja ha en ny sängstomme också men man får ta saker lite pö om pö har jag hört ;)

Finns mycket man skulle vilja fixa till här hemma, i badrummet skulle jag vilja riva ut både golv, tak och väggar men det finns det inte pengar i budgeten för helt enkelt.  Men tänk när man får göra om allt, ut med duschkabinen och in med ett badkar (Calle går inte med på nått annat och jag klagar inte :P) bort med väggarna och golvet upp med kakel och klinkers,  fixa ett fräschare tak... ja finns som sagt en del att fixa...

sen blir jag inte klok på vårt vardagsrum heller, går inte att möblera! Hur man än gör så får nånting inte plats, står i vägen eller så finns det ingen plats för Tuva att leka på golvet. Det måste ju finnas ett sätt att få det att funka.. Om nån kommer på nått ;)

Nä dags att gå och lägga sig ändå kanske... Trots allt kommer Tuva vakna i morgonbitti och eftersom Calle inte är den lättväckta typen så blir det jag som får gå upp ;)

God natt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0