Förkylning!

Ja så kan det gå! känt mig som en mindre levande zoombie över nyår. Säkert varit väldigt trevligt sällskap ;) Hoppas jag inte smittade ner någon, det vore ju mindre bra :S
Så nu är vi hemma igen! Haft det väldigt trevligt om man bortser från förkylningen då förstås ;) ätit sjukt god mat och haft det trevligt, ska lägga upp bilder sen.

Nu sitter jag nerbäddad i soffan med täcke och kudde, vatten och tv:n igång... Tur att Tuva är ett snällt barn som kan leka själv, just nu ligger hon på en filt och mornar sig efter frukost-luren... Jag kämpar med rinnande ögon, igentäppta näsor, ömande kropp och väldigt ond hals. Tids nog ska det nog ge med sig och under tiden får jag väl passa på att vila lite eller nått...

Det är inte så illa när ens värsta problem är att veden börjar ta slut, i-landsproblem :P Men känner inte för att gå ut, fryser av bara tanken...

Två fina kusiner i södraste norrland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0