neee

Just nu är det väldigt glest på bloggfronten, kameran har jag som vanligt tappat bort så bilder är det också ont om ;)

Känns lite halvdant att skriva en massa totalt meningslösa inlägg så därför har det blivit lite tomt.

Vi lever hur som helst, vi mår bra och behöver som vanligt städa. Vika tvätt skulle antagligen inte skada, det är verkligen en "never ending story" med tvätt!

Tuva klättrar vidare mot allt hon kommer åt men ramlar nästan inget, det hjälper också att jag och Calle följer efter som små svansar när hon ställer sig upp.

Igår la vi upp lite annonser på bloggen som om någon behöver en stor kaninbur, en oanvänd bröstpump eller Handbok i liturgik så finns det på blocket.  Så här i efterhand kanske vi satte lite höga priser i alla fall på kaninburen men den kostade trots allt 700 kr ny och är inte ens använd 1 år... Plus att den är ju snygg :P Om nån nappar så är det bra och annars är den ju inte ivägen så. Nån gång blir det väl en ny kanin.

Håller även på och plockar ihop lite av Tuvas urvuxna kläder för att slänga upp för en billig penning. Vi har små overaller, killkläder, tjejkläder och unisex. Vi har vinter och sommarkläder i olika storlekar. Så blir det när man ärver ;) Menar vinter-ytterkläder i stl 56 använde vi inte riktigt eftersom det var typ juli när hon hade 56 i kläder.

Sen har vi två små babygym och ett större från Tiny-Love plus två babysitters. Eftersom vi tänkte vänta tills jag pluggat färdigt med nästa bebis och vi inte har något bra ställe att förvara sakerna så är det väl lika bra att sälja dem också. Sen har vi två cd-ställ, ett skrivbord, en sekritär med en lampa till och ett piano som egentligen inte heller får plats, nån som är intresserad? En stenåldersdator finns också ;)

nej städa lite här hemma var det kanska ja. Nu när Tuva har blivit lite större så hinner man inte riktigt med att hålla efter, kan vara så att jag är lite seg med städningen också ;)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Elin

När du hittar kameran kan du lägga upp bilderna vi tog hos Emma :)

2011-02-07 @ 18:26:30
Postat av: bakis

jag kommer som sagt gärna och kollar på allt som är till bäbisar :D jag hade tänkt att skäma bort mitt brors barn hehe

2011-02-09 @ 13:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0