dagen

Ja nu har programkatalogen från Uppsala Universtitet kommit så det är väl bara att börja bläddra och jämnföra för att till sist välja. Känns som jag kommer sitta med den ett tag!
För att svara på Jennies kommentar så vet jag inte riktigt vad jag ska läsa men det lutar åt socionom eller något i den stilen.

Idag blir det till att städa färdigt det sista inför ikväll det vill säga, golvet i köket och vardagsrummet. Det är mycket städa just nu, kanske skulle börja en städblogg :P Nej skämt och sido men vi bor i ett gammalt hus med skrymslen och vrår överallt, skarvar och små utrymmen som är omöjliga att komma åt och där samlas det damm så därför tar det en väldans massa tid att få rent allt. Dessutom som om det inte var nog med att huset dammar ner sig självt direkt så har vi dessutom två katter och en hund. För den som inte förstår det så blir det inte direkt mindre dammigt av det eftersom dem fäller en del päls. Så därför skulle jag behöva städa minst varje dag men så mycket orkar jag inte städa. Utan det blir kanske två gånger i veckan. Då är det i alla fall tillräckligt rent för att man ska stå ut att leva i det! Ja i köket torkar man ju av mer än två gånger i veckan, där blir det ju varje dag XD

Nej om man skulle ta tag i den där städningen och slänga igång en maskin tvätt kanske. Liten har inga rena kläder typ. Hon håller på och byter storlek så garderoben är mindre än vanligt och det har gått åt mer kläder än vanligt eftersom tänderna ställde till magen på henne.

Nu är andra tanden på väg upp också! Precis brevid den första! Så söt hon e mitt lilla bustroll!

Städning ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0