Vad trött man blir!

Jag blir så trött när så kallade "vuxna människor" beter sig som 14-15 åringar i en skolmatsal. Jag kan inte sitta vid den personen för den var dum mot den så jag kan inte va kompis med dig heller för du är kompis med den. Eller jag kan vara din kompis när du inte är med den personen så kan vi låtsas att den inte finns...

SKÄRP ER OCH VÄX UPP!!

Den enda som straffas är den personen i mitten som tvingas både välja och försvara. Och ni ska kalla er vuxna! Jag skääääms åt er för det är så pinsamt!!!!

Så jävla trött på dessa fåniga kommentarer och "bestraffningar".

Ja man kan bli sårad!
Ja man kan hata!
Ja som i det här fallet kan man ta ena personens parti och bojkotta.

Ingen ber er älska varandra.
Ingen ber er att sitta och umgås.
Ingen ber er att ens titta på varandra.
Ingen ber er att förlåta

Det ända vi ber er om är att bete er som vuxna och inse att det här fåniga utspelet bara drabbar den som ni inte vill såra (hoppas jag verkligen!)

Helt ärligt skiter jag i vad som hänt, vem som va dum mot vem. Herregud är vi på ett dagis eller?! "det var den som börja" BU HU!

Sluta lev i det förflutna och acceptera läget som det är idag.

Nu pratar vi om ett dop så Tuva kommer inte komma ihåg vem som var där eller inte, det gör bara vi "vuxna" men när det blir bröllop då? Samma bojkott då eller? Kanske bara ska skita i att bjuda somliga när man får så fåniga ursäkter till att inte komma. Om ni verkligen inte ville komma pga av den fåniga anledningen ni gav så kunde ni bara sagt att ni var upptagna så hade ni sparat oss en jäkla massa tid, grubblerier och ledsna timmar!

Gha!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Håller helt med. VÄX UPP människor!

2010-09-30 @ 11:11:19
URL: http://jenniipennii.blogspot.com
Postat av: Nihilarian

Väx upp och kom ner på jorden. Det är Tuvas dag faktiskt :)

2010-10-01 @ 11:13:20
URL: http://nihilarian.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja jag håller med... även om jag inte vet vad det handlade om?!? :S



I alla fall... Hoppas det blir kul på dopet i morgon! Hälsa Tuva från mig! :D Jag vinkar härifrån!

2010-10-02 @ 01:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0