Tänkte lite mer..

Egentligen tror jag det som "stör" mig mest med att jag var så borta är att jag var fortfarande ganska borta när hon väl var ute, det beror nog lika mycket på utmattning som lustgas"missbruk". Man ska inte andas det konstant i två timmar ;) Att jag så borta gjorde att jag knappt hann med och inte hade ork att reflektera över det. "Det låg en bebis på magen, vem la den där?" Ganska snabbt var jag ändå med på noterna men orken att ta till sin Tuva gick på sparlåga. Det var nog därför Calle hann med att se att hon skulle heta Tuva innan jag ens hunnit tänka på att hon skulle ha ett namn. Namn låg inte högst på listan, hade fullt upp med att orka titta och studera henne och faktiskt fatta att hon var min! Calle var ändå vaken, även om han inte heller sovit så mycket men han hade inte kroppen full med lustgas och hade nog gått på toa de närmsta 8 timmarna och ev kanske drukigt något på de senaste åtta timmarna. Kanske, helt ärligt vet jag inte om han hade men antar det. Ellar jag hade drukigt några munnar med nyponsoppa ;)

Men om jag fick chansen skulle jag nog inte ändra någonting, jag följde mig själv och gjorde det jag då kände var bäst för mig, ja och genom det Tuva.

Nej jag hade en bra förlossning men det betyder inte att man inte kan reflektera över den så om det blir en till kan man hantera den ännu bättre ;) eller nått :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0