Sista semesterveckan

Det här är Calles sista semestervecka. Så trist, vi har det verkligen så bra när vi får vara med varandra så mycket som möjligt. Speciellt trist är det att det både väntar en resa till åland och en till gotland när han börjar jobba igen. Vad jag har fattat det som är det tre system som ska monteras på gotland och jag håller mina tummar så dem ramlar av att Calle inte måste vara borta en veckan. Det är inte schysst, jag vill inte vara själv så länge dels för att jag och Calle har en tendens att sakna varandra lite för mycket så vi börjar tjafsa i telefon. Bara för att vi egentligen tycker om varandra och vill vara hos den andra, dumt ja vet. 

Idag har vi stoppat bilder i fotoalbum, lite vuxenpoäng är det allt. Roligt att ha lite att visa som inte är på datorn, lite lättare så helt enkelt.  Det är så roligt med bilder!

lite kort från idag, vill spendera tiden med min älsk istället!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0