Ny kategori - Tuvas dop

Ja det drar ihop sig i en rasande fart mot dopet och än är det mycket som ska fixas.
Nu är inbjudningarna skickade och gästlistan blev lång, ändå känns det som jag glömt att bjuda nån som borde bli bjuden. Skulle vilja bjuda alla men då skulle det bli hur många gäster som helst, typ minst hundra! Nu är vi nere på ca 60 (!) Själv tycker jag det är galet många egentligen för ett dop, hur många kan tuva lärt känna på tre månader liksom! Men Calle har stor släkt och vi ville bjuda alla som vi tycker om men vi var tvungna att dra en gräns nånstans och den blev att de som är bjudna har träffat Tuva och visat intresse, folk som hon kommer träffa i sitt liv.

Färdigt är:

- Dopklänningen
- Inbjudningarna
- Kyrka och församlingshem bokat

Kvar är att:
- Fixa dopband
- Kläder till efter dopet, som hon dräller får hon inte äta i dopkläningen direkt ;)
- Dopsamtal och planera själva dopet
- Dilemat med sången vi valt (vet inte vem som ska sjunga =P) 
- Fixa tårtor och fika!
- Få svar från alla som är bjudna

Ungefär så långt har vi kommit nu!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Elin

Säg till om ni behöver hjälp med något! Jag kör förmodligen en långhelg i Enköping nämligen och kommer upp redan på fredagen :)



Sebbe måste eventuellt åka på kryssning med jobbet, men jag är säker på att jag kommer i alla fall! Meddelar vad han får besked lite senare.



Sarah Sundström sjunger säkert gärna om ni frågar henne! Hon åkte i alla fall till dalarna och sjöng med mig en gång på ett dop, hehe ;)



Har Tuvas dopkort framme, gud hon är så söt att man smälter :D

2010-09-15 @ 14:52:24
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0