En tisdag

Idag var vi inne i uppsala och shoppade lite, var grymt roligt! Mötte upp jenni när hon slutade skolan, sen var vi in i massor av affärer och hann även med en fika! Mys mys mys! Tuva skötte sig så bra! Var snäll och låg och skrattade mesta tiden. En kort stund så gick hon med på att sova men inte var det mycket inte! Så länge hon var glad så! Nu sover hon som en stock! ;)

Vi hade väldans trevligt och nu börjar det verkligen dra ihop sig till dopet! Vi köpte dopband, blir så fint men här blir det inga förhandsvisningar inte! Bara jag, jenni och Calle som vet än så länge! (okej skulle kunna tänka mig att tommy vet ;P) Fler kommer det bli innan dopet men upp på någon blogg kommer det minsan inte innan! hehe ;)

Har även fixat klänning till henne som hon ska ha på dopkaffet och en kläning till mig. Lite annat smått och gott hittade också ner i vagnen. En till fleeceoverall blev det eftersom hon kräks lite då och då så hamnar den i tvätter titt som tätt då behöver vi en att byta med. Den här var snäppet större och lite varmare också. Jättefin var den, dyker säkert upp en bild ;) Hittade söta strumpor, en kofta (som hon kommer ha på dopkaffet) en liten kläning till, en filt, liten gossedjurs snuttis, en ögonskugga (ja den va till mig :P) osv kommer inte riktigt ihåg allt. Hann inte in för att titta på jennis jacka dock för blev lite tajt med tid på parkeringsfronten!

Nä ska ta hand om mina söta nu!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0