Detta roar en Matilda...

Ja jag har att göra om jag vill, huset är i behov av omsorg, kläderna behver tvättas, hängas och vikas, inte så mkt disk (Sköönt!), dopkort måste fixas, och jag har fortfarande kläder som behöver förvaring då lilla fröken växer ur dem. Så det ska läggas i lådor och ställas på ett bra ställe. Sen har jag dessutom 311 bilder som ska in i album också, som sagt jag har att göra om jag vill. För förutom allt det här så ska ju Tuva ha sin dagliga omsorg också och den är prio ett såklart.

Calle? han säljer PV:n, så han hjälper Johnny med att flytta den.

Vad som faktiskt kommer bli gjort? jo jag jobbar med korten just nu och sen vet jag inte riktigt i vilket ände jag ska börja med allt, tror dock det blir tvätten. Vi ska iväg ikväll så det blir inte så mkt tid att göra allt på så får se hur långt man kommer (känner jag mig själv rätt får det mesta vänta till imorgon)



dopkorts tillverkning!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh va mysiga korten ser ut! Scrapbooking? Kan du inte lägga upp en bättre och större bild så man ser dom ordentligt? Om du inte skickat alla såklart.. :S

Ha det!

2010-09-05 @ 21:07:47
URL: http://yanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0