3månaders vaccin

idag fick lilla tuva luva sina tremånaders sprutor, det har resulterat i feber på 38.9! stackars lilla gumman... hon brukar ligga under 37 grader, på ca 36.7 så det är lite skillnad...

Annars så har hon gått upp i vikt, hon vägde 7100 gram! Jisses! men bara en halv centimeter på längden, börjar det växtfasen att lugna sig lite?

Annars är vi nu själva till på torsdag, minst, kan bli fredag också... suuuck, det suger men som tur är har jag mina kära som kommer och håller mig lite sällskap nu i veckan :D Sen drömmde jag att jag skulle få sällskap av oväntade gäster den här veckan så vem vet vad som väntar ;)

Nä ska ta hand om min lilla nu!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0