Tyst som musen...

Aprå på mus så tog Hjördis en igår i köket, uha men bra att hon tog den. VI satt och pratade framför kaminen och så hörde vi "duns" och sen "piiip" och så sa jag till Calle "nu tog hon nog en mus..." och det hade hon så vi blev lite avbrutna i vårt samtal ;)

Idag vaknade jag med INGEN röst! Den var helt och totalt borta! Stackars Tuva fick klara sig utan samtalspartner tills henens moster kom hem från skolan. Så nu lever jag på strepsil...

Annars har jag spenderat dagen i mamma och pappas tvättstuga, har 6:e maskinen tvätt på gång nu. Man samlar på sig en del tvätt och jag hade varit slarvig innan det blev stopp i avloppet så det är en del som sagt...


Nu kom min älskling hem så ska vara lite social, dock utan röst för den har inte kommit tillbaka. Jag kan väsa lite men har en känsla av att det inte är så bra för rösten...


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0