Solen skinner!

Det skinner idag med, idag också!

Om ett tag plockar vi fram vagnen och går en runda, är nog bra för min träningsvärk :P I tisdags tog vi en promenad på över två och en halvtimme, blev lite kall om kinderna ;) Igår passade vi på att ta med oss Sommarr ner till ridhuset så det tog lite på kroppen det med. Nu kan jag ju inte påstå att vi körde något hårt pass men för två otränade damer som mig och Sommarr räckte det till ;)

Här hemma har vi ett diskberg utan desslike då det lägligt blivit tvärstopp i avloppet! Okej, inte tvärstopp det rinner lite lite lite... Så går inte riktigt att diska för innan man hunnit blinka är diskhon översvämmad. Sen får man vänta några timmar på att det runnit undan. Stackars Calle har bråkat med avloppet i flera dagar nu utan några större resultat, han har provat alla möjliga medel och grejer och slangar och massa grejer... Men nu blir det nog snart experthjälp. Tror jag tänker börja äta på pappertallrikar snart! Och diska får vi göra i baljor eller nått för så här kan vi inte ha de!


en nerbäddad Tuva under bakafton ;) Foto Jenni <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har ni provat Mr Muscle Kaustiksoda?? Det har vi använt i vårt avlopp när det var knas. Är typ lite som kattsand i konsistens typ. Finns att köpa på vanliga matvaruaffärer.

Lycka till!

2010-10-15 @ 09:48:52
URL: http://yanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0