För ett år sen...

så fick jag vi ett plus på stickan. Eller egentligen fick vi ett "Gravid" för jag använde ett digalt test, i alla fall det första. Hann med att göra tre stycken eftersom jag inte trodde på det. Ville inte fira innan jag var säker på att det var sant. Vilket det var! Lycka!

Vid den här tiden på dagen visste famljerna, E och J... Jenni frågade den sekunden jag loggade in på MSN, bara kastade sig över mig och "ÄR DU GRAVID?" Inget hej eller så :P Jag svarade "Ja, men fick precis veta det för fem minuter sen..." Vilket kanske inte var helt sant, för det var fem minuter efter att jag gjort tredje testet och faktiskt vågade tro på att det var sant.  Andra provet lyckades jag dock misslyckas med, för det är ju sånt IQ-test att kissa på en sticka liksom XD Men jag lyckades med de andra två :P 

Lyckan totalt och nu är hon här :D


Kommentarer
Postat av: Nihilarian

Åh! Total lycka. Ser fram emot den dagen man själv får vara med om det :)

2010-10-10 @ 23:26:58
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0