Skrållan <3 snö

Jag har grymt ont i mitt huvud/nacke, kanske dags att besöka kiropraktorn igen för att få hjälp med den där nacken och ryggen jag har.  Ont ont ont i alla fall...
Idag har vi varit hemma och plockat, Calle har ju fyllt år så det är fest på lördag och då är det en fördel om det är lite städat här hemma. Vi var ut och gav hästarna mat också, ni må tro att dem blev glada ;)
Skrållan älskar att snön är här, hon far runt och hoppar som en tok. Jag kastar snöbollar och hon far runt och jagar dem. I början när vi hade henne så kissade hon bara i snön. Så framåt våren när snön började smälta så letade hon upp de små snöhögar som var kvar innan hon kunde kissa. Tillslut hade hon inget annat val än att lära sig kissa även i gräs och tur är väl det för hur skulle det annars bli ;)
See ya!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Vad tycker du om gästbloggningar ?

tycker du de är kul att läsa och få nya bloggtips ?

Eller har du något förslag på någon bloggare som du vill ska gästblogga hos mig ?

2010-11-11 @ 22:24:26
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0