Vårkänslor!

Ibland har man tur i livet och min tur idag heter Ellen, tack vare min kära syster har jag idag blivit av med vinterpälsen på mina ben! Har aldrig haft så håriga ben då bara tanken på att böja mig neråt för att komma åt benen har fått det att göra ont i magen! Det är för trångt i den för att jag ska kunna böja mig framåt.

Men idag var dagen D och vinterpälsen är borta och jag känner mig som en kvinna igen! :D Helt underbart! Små saker är det som gör skillnad :D Klarade mig ganska bra själv men Ellen hjälpte mig där mina armar var för korta.

Tack för det!



Good looking siss!



See ya!


Kommentarer
Postat av: Malin S

Vinterpäls hade jag oxå ett bra tag, mamma hjälpte mig! fast igentligen så är man kanske mest kvinna när man är gravid, finns de något finare igentligen! :) Kan glädja dig med att vätskan i kroppen försvinner typ direkt efter förlossningen...jag kände mig typ genast 30 kg lättare ;) hade toppen! kram

2010-05-01 @ 21:57:07
URL: http://sjodinmalin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0