Vad ska man egentligen skriva som rubrik?

Calle var hemma på lunchen! Trevligt när han har vägarna förbi här mitt på dagen! :D
Ingen lyxig lunch utan uppvärmd matlåda men mycket härligt sällskap! <3

Idag är den trött, ont och neråt dag. Drömde inatt att bebis hjärta slog ojämt och gjorde upphåll så man var tvungen att putta på magen för att få hjärtat att slå. Inte roligt alls, så har inte sovit så jättebra som ni förstår. Positivt i det hela är att bebis varit en aktiv bebis idag så jag vet att h*n mår bra! Ska jag verkligen orka med det här en månad till? Håller mig fast vid att jag får aktivera mig för att inte bara sitta och vänta, samtidigt så behöver jag verkligen den vilan också. Jag orkar inte med att fara runt.  Idag jobbade jag en kort kort dag med målsättning att jobba längre imorgon. Hade inte så mkt att göra och som sagt sovit dåligt så det fanns inte nån större anledning att vara kvar. Samtidigt som det är en halvdålig dag, då är det bra med ett schysst jobb som inte kräver att jag ska vara där vissa tider utan bara jag gör det jag ska i tid så är det lugnt. Vet fortfarande inte hur länge jag tänkt jobba men inte längre än maj ut och som det känns nu orkar jag nog det. Vi får helt enkelt ta en vecka i taget och känna efter.  Behöver ju pengarna också, fast hälsan är faktiskt viktigare ;)

Annars jobbar Calle på, idag får jag se hans bil ;) I gbg (eller en bra bit utanför faktiskt, typ bortanför uddevalla) hämtade han hem en sprojlans bil till en kollega, Calle får kollegans gamla. Nu när han fått köra en sprojlans så insåg han att det är ju inte så fel, han som alltid tyckt det är väl inget speciellt. Haha, nu lät det annorlunda ;)
Hans nya (alltså kollegans gamla) är det inget fel på alls. Den är typ två år gammal så ;) Och jämnför då med Calles bil (volvon alltså) som är en 88 så är det liiiite skillnad. Han verkar må bra av miljöbytet och de verkar vara bra på jobbet så jag är glad om Calle är glad! :D

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0