Maskinexpo

Igår var en riktigt toppen dag! Hade inte så höga förväntningar eftersom livet i sig inte riktigt går att planera nu för tiden ;) Höggravid och med allt som hänt så var inte energinivån på topp men det blev verkligen skitbra! Jag har inte haft en sån bra födelsedag på länge!

Fått massa bra och fina presenter, inte en enda som inte var perfekt! Uppriktigt blev jag jätteglad för allt :D

Idag ska vi på Maskinexpo (?) och hälsa på Calle på jobbet! Först ska Emma måla klart sina tecknignar men hon tittar mest på TV så vi får se hur det går XD

'

See ya!

Kommentarer
Postat av: Jenni

De där orden kommer från en WITCH-tidning faktiskt ^^ läste ju genom alla mina gamla såna förut och hittade de då kommer jag ihåg :)



Jaaa, vilka minnen som kom när jag läste om allt!

Alltid vi varandras sida ;) <3

2010-05-28 @ 20:03:49
URL: http://vanillaaheart.blogspot.com
Postat av: Emma

Man tackar;P

Jag är faktikst klar nu! XD

2010-05-29 @ 13:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0