Önskelista

Ja imorgon fyller jag år och min önskelista ser ut som följer!

-Att någon storstädar huset
-En förlossning
-En Canon Eos 500 D
-En ny säng
-En ny bil
-En helt ny garderob (alltså innehållet och inte möbeln ;P)
-En lottovinst på några miljoner

Ja jag tror ni förstår idén va ;)

Aningens mer realistiskt skulle kunna vara:

-En massage
-Förhäxad, alla säsonger
-Greys anatomy
-The Tudors
-Något roligt till min pållehäst!
-Matchande halsband till Skrållans rosa koppel, ett gammelrosa halsband med strass ;)
-Presentkort är också okej och välkommet ;)

Fast helt ärligt förväntar jag mig inget alls i princip. Calle är maskinexpo men kommer hem och myser med mig på kvällen, släkten träffade jag i helgen så Emma och Jenni joinar mig imorgon på eftermiddagen, helt perfekt med andra ord :D

På kvällen har Ellen hoppträning och det brukar vara roligt så tar mig gärna dit en sväng och hejjar på! :)

Äh, får jag en puss från Calle, en tårta och Cola så är jag nog nöjd sen och kan forsätta vänta in förlossning :P
Sista dagen på jobbet imorgon också! Tråkigt på ett sätt, skönt på ett annat rent fysiskt plan! Min kropp tycker om att sova! ;)

See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0