Lördag!

Jepp, då var det lördag. Som jag for runt igår och gjorde det mesta som jag egentligen inte behövde. Skruva ihop skötbord och flyttade runt saker som bilbarnstolen, korgstolen, bäddade, fixade tvätt och bar böcker till nya bokhyllan som nu kommit upp. Taktiskt? Nej verkligen inte! Eftersom jag inte kan ta så många böcker blev det många vändor, och vart låg då böckerna? Jo på övervåningen så jag sprang upp och ner med dessa böcker. Genomtänkt när man är höggravid? Nej inte direkt, det kändes sen på kvällen kan jag säga ;) Idag också för den delen! Stackars Calle har fått dra den tunga lasten idag på städningen, jag damma lite, torka lite där, flytta nån ljusstake där och gissa vad? Bar mer böcker! Hur tänkte jag då?? Så nu har jag legat på soffan och vilat ett tag :S Stackars Calle säger jag bara. Han är hyfsat trött efter en intesiv vecka på nya jobbet. Men det verkar gå bra och han verkar trivas riktigt bra! We like :D

Så vad händer idag? Jo mina kära kompisar har fixat en babyshower till mig, nice värre! Säkert nån som känner sig bortglömd bland inbjudningarna, anledningen är nog i såna att vi är virrpannor.  Vi blir inte så många, lite lagom och sen startar vi grillen ikväll så de som vill är kvar och grillar och myser! Verkar bli de flesta! :D

Nu är det i alla fall fint här och rent och härligt! Nu väntar vi på Em och Jen så ska vi dra när dem kommer, bortjagade ;),  till dess roar Calle sig med disken. Håller fast vid att jag har en underbar sambo!!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0