Hår



En bra tag före, typ sommar -09



Och efter, en kanske inte så charmig bild från sista april ;) Jenni är inte aspackad och jag fryser om näsan och har på nått sätt lyckats mosa till mitt huvud i äggform men i alla fall så syns håret ;) Sitter på jobbet så man tager vad man haver ;) Kanske lyckas vinkla oss konstigt för inget ser ut som det brukar på varken mig eller jenni, Men det är kärlek i alla fall! :D <3 (Grymt ljus btw emma!) Motivet och inte fotografens fel vill jag tillägga ang mitt äggformade vit/rödfläckiga ansikte men en gigantisk näsa XD



Som ni ser är mitt hår nu endast till axlarna ;) Ska flörta till mig lite bättre bilder så ni ser men i alla fall känns det väldigt fräscht men lite mer längd vill jag ha. Vilken tur att det växer ;)

See ya!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag har en jättesöt bild på dig i ditt nya hår, från Nylada :)



haha och ja, lite rolig bild ;D <3

2010-05-06 @ 09:33:33
URL: http://vanillaaheart.blogspot.com
Postat av: Jenni

Haha ja askul! Jag gillar att pappa verkligen stod i kylskåpet och letade efter papper där XD hahaha! Jösses.

Va bra, ha en bra dag på jobbet :D jag och Emma ska fixa och fixa och fixa saker ;) mwoahahaha

2010-05-06 @ 09:37:08
URL: http://vanillaaheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0