10 maj och Isak blir 10 år

10:de maj 2000 föddes en av de finaste hästarna jag känner, envis, liten, och egentligen inte bra till mycket mer än promenadsällskap och att älska. Men lika go för de är han!

Senaste två åren har han varit utlånad som sällskapshäst, vi hade för lite plats hemma och tiden räckte inte till för promenader med Sommarr och Attila hemma, nu har jag ju iofs bara Sommarr men om någon missat det så kommer det en annan plut snart som kommer behöva mkt tid. Tre hästar räcker gått och väl rent tidsmässigt. Men jag älskar honom lika mycket ändå, just därför vi tog beslutet att låna ut honom. För hans skull då ajg inte hann med. 

ICE-MAN
2000
E: Action MAn
U: Candice

Mattes hjärta <3

Den här hästen säljer jag aldrig, han är utlånad till en gammal klasskompis från högstadiet. Han bor inte alls långt ifrån men blir ändå sällan vi hälsar på. Lite lättare att koppla bort och låta bli att störa hela tiden.  Sen är det lite för nära för att ta sig i kragen och åka dit! Blir att man skjuter på det hela tiden! Jag litar på dem som har honom så är inte det minsta orolig för honom.

Vi hade en tanke på att åka dit idag men morfar har legat på sjukhus så ingen har orkat ringa och kolla om det funkade och så skulle vi ringa igår och då åkte farmor till sjukhuset istället, så nu ligger hon inlagd. Vore bra om de höll sig friska kan man tycka men inte riktigt något man kan bestämma så, ja idag blir det inget besök hos "lill-isen"...

Idag fyller bebis 36 veckor... kommer magbild och inlägg senare ;)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Malin Sjödin

wow! inte långt kvar nu! Bebis kan ju komma när som helst! Emma kom i vecka 36+6, jag var helt oförberedd kan man säga, hade räknat med att gå över tiden! spännande spännande! :D

2010-05-10 @ 20:36:44
URL: http://www.sjodinmalin.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Grattis till honom! Vem står han hos? Kommer du ihåg när Capo var liten och faktiskt var lägre än Isak, när vi typ sa "snaart växer han om, men inte än" :P

2010-05-10 @ 23:14:49
URL: http://jennieofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0