Vecka 26



Jag skrev det här inlägget i måndags men dessvärre la internet av och det gick inte att publicera :S




Ja nu har det gått en vecka till! undan ska det gå!

Nu mer hoppar hela magen till när det är mkt aktivitet :P Calle är väldigt intresserad och tycker det är coolt, vilket det är! Ser lite mysko ut dock XD Bebis har lite då och då lyckats hitta mina revben och börja testa att trycka lite på dem!

Visa dagar är det mycket aktivitet och visa dagar nästan oavbrutet till och med! Andra dagar känner jag rörelser men inte så mycket utan då vilar den lilla och dagdrömmer ;)

På jobbet tycker alla att jag har stor mage :P vilket jag har ;) Men sen när man mäter (vilket visserligen är livmodern och egentligen inte "magen" i sig) så ligger vi precis på kurvan :P Vi Kommer nog stiga över kurvan om man tittar på både min mamma och min mormor :P  Vi blir stora i min familj :P

Ja lilla bebis, det är inte så långt kvar men känns som en evighet när det är snöstorm! Mycket kvar att fixa, så är det men det ska nog gå bra. Bara bebis mår bra och stannar i magen tills det är betydligt varmare ute så ska nog resten inte vara några problem!

Ja man börjar längta ordentliget efter knytet!!

See ya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0