Svårt att hitta tid!

Den senaste tiden har det verkligen inte funnits mycket tid över till bloggen. Egentligen finns det nog inte just nu heller men en snabb visit hinner jag med.

Calle har stora grejer på gång! Det gillar vi, kan bli en del förändringar och det vore trevligt! ;D

Jag har tjafsat lite med försäkringskassan men det löste sig till något bra det också, med havandeskapspennigsbiten då. Blir lite krånligt eftersom jag jobbar här också men det kompenserar ju inte upp alls för det jag inte kan jobbar på hemtjänsten. Det funkar liksom inte längre, en förmiddag och ryggen gör ONT! Men som sagt verkar det lösa sig det också.

Nu sitter jag och finular på det där med föräldrapennig och försöker förstå vad det egentligen är jag ska göra ;) Börjar bli mer och mer klarhet i det också. Hur länge jag ska vara hemma och hur mycket ungefär jag får ut. Visa saker fattar jag fortfarande inte alls :P Men med lite hjälp ska det också falla på plats ;)

Vi har bokat tid så att Calle blir pappa på riktigt, dvs skriva på faderskapsbevis eller vad det kallas.

Vi har mindre än 10 veckor kvar till beräknad förlossning och det mesta rullar på som vanligt i livet.

Kort om vad som händer ;)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0