Snöstormens konsekvenser

Ja visst är det kul med snöstorm, själv blev resultatet att jag inte kom hem och fick sova på jobbet. Jag insåg under kvällens gång eftersom jag var ute i hemtjänsten att det skulle bli svårt att ta sig hem. Jag körde på vissa av mina vägar och kom inte fram så då ringde jag Calle och sa att jag inte trodde jag skulle ta mig hem. Han bestämde sig för att komma och hämta mig. Han kom 700 meter sen satt han fast, i samma snödriva som min pappa så de hade sällskap i alla fall. Jag spenderade kvällen men Calles lika insönade mamma ;) så natten spenderades på jobbet. Tur att det finns sängar på jobbet. Dock fick folk en lite chock imorse när jag kommer till personalrunmmet vid sju och de visste jag inte ska börja jobba förns 16 på eftermiddagen.

Vid kvart över sju så började jag åka hem och det gick bra. Det var plogat hela vägen så inga problem fast alla här hemma tyckte jag skulle vänta några timmar till innan jag åkte hem.

Väl hemma insåg jag hur otroligt slut jag var! helt död! Stackars Calle hade inte mkt till sambo när jag kom hem. Han åkte senare till jobbet idag. Sen tog jag en helsanering, det behövs för att få tillbaka känslan av männiksa när man jobbat en hel dag och sen sovit kvar. Så jag duschade och fixade sen gick jag och la mig, sen sov jag! Jag gick och la mig tjugo i nio och sov till halv ett, då jag blev väckt så som sagt var lite trött.

Så nu har ni fått höra mitt ävetntyr! Roligare har jag ju haft!


See ya!



mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0