Ledig!

Tro det eller ej men idag är jag ledig. Betyder det att jag är hemma och tar det lungt? Nej, skulle inte tro det! Idag bär det av till tandläkaren, ska träffa emma som jag inte hunnit med alls. Ska förbi HM en sväng (fick en fin rabatt nu nämligen så den räcker till ett inköp jag velat göra ett tag!) tänkte ta mig en sväng förbi bibblan och skulle tro att det händer mer grejer när man ändå är i farten!

Senare ska jag ta in hästarna då mamma är och hälsar på Ellen i Falun. Hon ville se hur hon har det där och en annan mamma skulle också upp så då samåker dem dit.  Dem kommer hem sent så därför så får jag ta in damerna. Apprå på hästarna så drömmde jag om dem inatt. Ellen skulle tävla Hilma på nån dressyrtävling på globen, fast det var en liten klubbis. Sen skulle jag visa upp Hilma och då blev hon helt plötsligt en stor brun häst, som visserligen gick väldigt fint, den var inte det minsta lik Hilma. Den var ranglig och smäcker, brun och inte alls brunskimmel som Hilma. Ja galet var det men roligt :P

Nej jag ska väl göra mig iordning för dagens äventyr! På med stödstrumpor och noga borsta tänderna ;)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Elin

Har Ellen flyttat till Falun?



Skönt med en ledig dag :)

2010-03-03 @ 11:37:44
URL: http://nihilarian.blogg.se/
Postat av: Josefin Sköld

Hej Matilda :) Det var längesen vi sågs, men jag har följt din blogg ett tag i smyg ;) Tänkte att jag borde ta och skriva grattis till den blivande lilla ungen och hoppas att allt ska gå bra :)

Kram

2010-03-05 @ 19:14:06
URL: http://josefinskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0