Ingen rolig eftermiddag

Började med att jag inte tänkte på att man kan stänga dörren när man har en målare precis utanför som ska tapetserar med lim som luktar starkt. Kom på det efter ett tag när jag började känna mig yr så då stängde jag dörren och öppnade fönstret. Skadan var då redan gjorde ont och mådde lite små illa. Tog huvudvärkstablett på eftermiddagen och då släppte det lite grann, vid fyra mådde jag så illa och hade jätteont så fick ändå inget gjort så då åkte jag hem!

Trodde helt ärligt inte jag skulle ta mig hem utan att vara tvungen att stanna och spy men det gick men hann i princip precis in på toa innan lunchen kom upp. Efter det så sov jag till och från fram till sex halv sju, sen så satt jag och calle och småpratade en stund, lagade tacos och åt. Nu är det House och vi fortsätter mysa ;)

Älsklingen köpte hem cola till mig när jag sa att jag hade en släng av migrän! Han är bäst och vet när jag behöver vad! Älskar honom!

Nu ska jag fortsätta mysa och inte glo på en dator, hjälper knappast mot huvudvärk!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0