BEBIS



Det är en bebis där, vilken blir tydligare och tydligare varje dag :D

Det är så häftigt att stå och titta på magen och bara ta in magen och allt som händer! Den upplevelsen är helt otoligt och obeskrivlig. Man kan beskriva hur det fysiskt känns men det berskiver ändå inte känslan av att ett liv faktiskt finns där inne. Att det är en del av mig, av oss. Sååå grymt!

Ah, det är så härligt!

Funderar på att baka lite bullar! Det vore ju väldigt gott, hmm XD

För lite tydlighetens skull så anlednigen till gårdagens inlägg är att den enda kommentaren jag får om magen är "oj vad stor du/magen är" Jättekul att höra :S Jag förstår att det egentligen inte är så man menar men de orden läser i så mycket annat. Saker som inte kopplas direkt till att vara gravid. Därav att jag börjar tröttna rätt rejällt på orden "vad stor du är", känns som allt fokus hamnar på storleken på magen och inte på det fantastiska innuti. Därav inlägget igår.

Nä om man skulle ta tag i den där bullarna kanske!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, så du har fått tröjorna nu? De vill jag se!!

2010-03-21 @ 16:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0