sooova :D

Som jag egentligen visste hjälpte ju den där jäkla alvedonen ingeting övet huvudtaget men vi gick och la oss jag "sov" jätteilla i nån timme och sen kunde jag inte somna om så då väckte jag Calle och sa nu åker vi in! Och det gjorde vi.

Dem satte CTG och allt såg bra ut, undersökte (och ja vi är på G!!!! helt klart på G!) och efter lite rådgörande så fick vi tabletter, starka smärtlindrande och en mot värkarna (men den påverkar inte så det stannar av utan låter en få en liten paus ;) ) Och sen åkte vi hem och soooooov! jag sov från halv fem till nio pch gick på toa sen sov jag till typ tjugo i ett!! Så skönt! Är typ skakis i kroppen av att det var så skönt att sova!!!

Som sagt vi är på g, och det händer en del men orkar inte skriva nu utan ni får veta senare... Men det här med snabb förlossning är över sen läänge nu är vi väl uppe på 62-63 timmar så ;) Men inte så jobbigt som man kan tro, bara det där med sömnen som ställer till det... Det är en lång först fas helt enkelt, så dem är lite olika starka med ca tio min mellanrum så vi kämpar på och det går bra! Nu med lite sömn i kroppen kan vi hålla på lika länge till utan problem!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anna W

Kul att du fick sova iaf! Hoppas det går bra och kämpa på! =)

2010-06-11 @ 14:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0