Lördagkväll

Spenderas hos mamma och pappa, mormor var också här och åt middag. Hon och mamma var hos morfar och sen åkte de hit och mormor blev kvar till efter maten så då blev vi också nerbjudna ;) Nog för vi brukar vara här en hel del ändå ;)

Morfar mådde i alla fall rätt bra vad jag förstod det som, det hade varit planerat att han skulle operaras igår. Jag trodde ett tag att det inte var det. Men fortfarande, man lägger inte in en operation en fredagkväll med några timmars varsel om det inte är rätt alvarligt. Nu har det röntgat igen på kvällen för att se om de behöver öppna på andra sidan av huvudet också. Nu har de öppnat ena sidan och fixat.

Jag har ont i mina skulderblad, som tusan! Men som tur är har jag en go sambo/fästman som masserar och hjälper mig med det.

Nä nu ska jag vara lite social och sen ska vi hem och sova!

See ya!



Snart spricker ja! XD


Kommentarer
Postat av: Malin

wow vilken fin mage du fått! :D

2010-06-06 @ 18:22:55
URL: http://www.sjodinmalin.blogspot.com/
Postat av: Karolin

Tja, spricker du så slipper du ju i alla fall förlossningen... Ne, hoppas att allt går bra och att bebis vill komma ut snart. Go bebben! Måste vara RÄTT jobbigt att kånka omkring på det där, särskilt när man vill hålla det i famnen <3

2010-06-06 @ 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0