Ingen bebis än! ;)

Igår var det farmors begravningn och jag var helt enkelt för trött för att orka uppdatera. Allt gick bra eller vad man ska säga, begravningar är jobbiga och ska ju vara det. Det var väldigt fint och jag gillade prästen, psalmerna ja och allt sånt där. Blommorna var jättefina och kapellet var väldigt fint, det är skönt att det inte är så jättestort utan lagom stort så det blir lite mer intimt. Efteråt tittade vi på blommorna och efter det så åkte vi hem til min faster och åt lite mat och fikade. Alldeles lagom och trevligt ändå trots omständigheterna.

Annars rullar väl saker på som det borde, inget drastiskt händer och jag är mest hemma och vilar. Njuter av mina vackra hästar och just nu får inget mig piggare än dem, vet faktiskt inte varför men jag kan ha ont som tusan, vara trött och irriterad men när jag går ut till hästarna så släpper allt. Snacka om terapi!

Och det är skönt att någon förstår än när alla andra inte gör det. Jag försöker säga något med glimten i ögat coh ett leende på läpparna men är dålig på att förmedla det och allt blir fel och folk tar illa vid. Jobbigt värre för nu skulle jag verkligen behöva kunna kommunicera... Visst är det roligt med hormoner..

Ne ska hjälpa ellen med Sommarr sen och mysa och pyssla med Sommarr så då kanske jag blir lite gladare! Min fina vackra häst! Ja Skrållan är mysig hon också men trött! Hon var hos Calles mamma och lekte med Zorro igår när vi var borta så hon tar igen det idag. Hin sov där från onsdag till torsdag så gissar att hon har lite sömn att ta igen. Hon var väldigt glad att se oss i alla fall när vi kom och hämtade henne!

 

See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0