Förkyld

Jag som trodde jag skulle klara mig ifrån Calles förkylning men tji fick jag! Nu när Calle är frisk så har jag dragit på mig värsta förkylningen.  Natten bestod av några få timmars sömn, många toabesök eftersom jag vaknade hela tiden och försök till andning. Det har nästan till och med gjort ont att andas. Blir ju inte bättre av att jag inte kan ta nässpray! suuuck :P Nä att andas är helt klart en fördel när man ska försöka sova och därför blev det inte så mkt sömn. fram till 5 imorse sov jag max 2-3 timmar.  Men efter fem lyckades jag sova fram till typ halv tio i alla fall sammanhängande! Helt underbart!

Så ja, mår kanske inte så bra men vad tusan! Kunde värt värre, en förkylning ska vi klara av!

Nä jag har bakat en kaka och nu tänker jag äta den! :P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0