Bebisar kommer när dem tycker det passar...

Har ni tänkt på det? Dem låter sig inte påverkas av föräldrarnas planer, många planerar graviditeter och man räknar ut datum då de ska födas men i slutändan kan man inte påverka så mkt i alla fall. Dem kommer när dem har lust. Finns nog en mening med det också. Så vad har jag för val mer än att vänta? Förr eller senare kommer nog bebis ;) Antagligen när jag personligen tycker att det kunde få gå en dag till, efter en natt utan sömn eller något annat trevligt ;) Men jag har en stark känsla av att jag skulle bli glad ändå XD Jag och Calle skojjade lite om att det nog skulle bli nu natten som var eftersom jag är så förkyld. Men den här natten klarade vi i alla fall.  Får se om vi klarar den här natten också... men det tror jag nog vi gör!

Mamma har varit hit med lite hjälp mot nästäppan, inte lätt när man inte tål nåstan nånting för man blöder näsablod av ingenting och dessutom är gravid :P Men mamma hon kan hon! Eller egentligen de på apoteket men hon tog sig tid att åka dit och sen hit :D Tack för det!

nä inte så mkt vettigt som kommer ur mig just nu så kanske borde lägga ner just nu! XD Skyller på förkylningen.




Goda rosor! :D

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0