Jaha, hitta på en rubrik ja...

Idag har Tuvan varit kinkig, hon har haft en varm dag... Nu sover hon skönt i alla fall, det behövde hon.

Jag är tacksam för lite vind idag, värmen håller på och gör mig galen! Retar på allt och inget hela tiden, idag har jag hällt i mig typ tre kanor med vatten.

Igår var vi tillbaka på BVC och damen har gått upp en halvt kilo i vikt på en vecka! Längre hade hon också blivit, vi fick inte rikigt exakt mått men 1 till 1,5 cm längre. Så nu är hon nästan 56 cm lång. Så ersättningen har gett resultat. Och på nått sätt har mjölkproduktionen också ökat samtidigt.

Hon tycker inte om kontroller vår madam, redan i magen så slingra hon sig undan alla apparater som skulle kolla hur hon mådde och konstrade när dem skulle känna hur hon låg. Igår var hon ledsen hela tiden till vi gick ut ur rummet då blev hon nöjd igen. Hoppas hon inte fortsätter vara ledsen så fort vi ska till BVC. Det blir så jobbigt för henne då.

Jag borde städa men tror faktiskt det får vänta tills imorgon. Varken orken eller motivationen finns över huvudtaget.

Nej, nu ska vi slappa lite.  ;)



See ya!

Kommentarer
Postat av: bakis

ni får komma och svalka er i våran pool el nått när de är för varmt ;) kan sätta upp en mini pool till sötnosen oxå om hon gillar att bada! ^^ hon e ju allt för söt och jag måste få träffa den lilla raringen snart :D



massa kramar till lilla familjen!

2010-07-13 @ 23:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0