Hej och hå i böljan den blå!

Här strålar solen och vi vilar oss på min mor och fars altan.  Mys mys! Tuva Ligger i vagnen och luftar sin röda rumpa hon dragit på sig.

Jag jobbar på med förlossningsberättelsen och nu är den snart snart klar men alltid när man är på gång så händer det nått som tar ens uppmärksamhet. Sen är det svårt att hitta motivationen att sätta sig när solen skiner!

Men vi mår bra, i måndags var vi på BVC och fröken är nu 54 cm och väger 3990 gram. Så vikten händer inte så mkt så antagligen räcker mjölken inte riktigt till så nu får hon ersättning efter varje amning. Så först ammar vi så mycket det går och sen kompliterar vi med flaskan efter det. Så inte bytt nån måltid utan hon får det som tillägg. Det funkar bra och hon älskar det, hon är mycket nöjdare och mer belåten, till och med magen verkar funka bättre så behövdes nog det där lilla extra. Sen är det mysigt för Calle att kunna ge mat också!

Nu ska jag återgå till mina älsklingar!

'

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0