Undersvik

Då var det dags att dra till undersvik igen, det är dags för gudstjänstutbildning igen. Förra omgången fick jag skippa för det var under perioden jag mådde så illa hela tiden. Imorgon borde jag ta en åksjuketablett :S Det blir tåg från uppsala, kl 07.00 imorgon bitti... uha så tidigt =/  kl 6 ska jag var jag vara i Örsa... men men så är det.

Är trött efter den här veckan, egentligen har jag inte jobbat jättemycket men är trött ändå. Och utan att säga för mycket så har det verkligen inte blivit lugnare på jobbet senaste dagarna. De hade det riktigt riktigt jobbigt när jag var inne och lämnade nycklarna, kortet och telefonen! Jösses, ville verkligen inte byta med dem!

Nä nu är det dags att sova eftersom det är tidigt morgon imorgon!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0