Ny dag

Och den ser rätt lovande ut, först träffa KU folket med medlemsmöten, sen en spännande grej ;) Efter det så är det dags för filmkväll med mina flickor! Ska bara lösa det så jag får mat där nån stans också, annars blir det en jobbig kväll!

Igår ville mitt internet inte alls funka så det blev inget inlägg, det funkade tills jag försökte skriva nått och få fram bloggen, då hette det bara att det var anslutningsproblem! Suck suck...

Inte för jag kan påstå att det är så mycket att skriva just nu, händer inte så mycket här. Jag jobbar, sover, träffar Calle, träffar Emma och Jenni när jag hinner och ja ni ser, inget fel med det men man har inte så mycket intressant att skriva.

Det mest intressanta på gång här hemma är funderingar på hur vi ska renovera nu börjar vi kläcka riktigt bra ideér! Kommer bli fina fisken!



aaaah, sooooommar! Fast dessvärre har stället där vi sitter på den bilden brunnit ner! Helt sjukt, nån hade anlagt en brand på Bjures (osäker på stavningnen) i Kivik. Så hemskt!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Jen

haha låter bra det ;D yes, ses ikväll! <3

2010-01-17 @ 12:19:07
URL: http://vanillaaheart.blogspot.com
Postat av: Frida & Riley

Herregud så söt eran bebis kommer bli <3

2010-01-17 @ 23:27:34
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0